Skip to main content

Usein kysytyt kysymykset

Usein kysyttyjä kysymyksiä


KYSYMYS: Miksi en pysty kirjautumaan sisään Ticketmaster.fi –tunnuksellani?


VASTAUS: https://ilves.tmtickets.fi on täysin erillinen http://ticketmaster.fi –sivustosta riippumaton verkkokauppa, johon tulee luoda oma tilinsä.


KYSYMYS: Omistin viime kaudella runkosarja- tai playoff-kausikortin, mutta kirjauduttuani sisään en näe kausikorttivaraustani?

VASTAUS: Luomasi tili linkitetään Ilveksen asiakastietoihin sähköpostiosoitteen perusteella. Nähdäksesi kausikorttivarauksesi, tulee käyttämäsi sähköpostiosoitteen olla tilin luontihetkellä myös Ilveksen asiakastiedoissa. Jos ehdit jo luoda tilin ja varausta ei näy vaikka pitäisi, tulee haluamasi sähköpostiosoite korjata ensin Ilveksen asiakastietoon. Sen jälkeen voit luoda uuden tilin, jolloin linkitys menee oikeaan asiakastietoon.


KYSYMYS: Mitä jos haluan tehdä muutoksia varaukseeni?

VASTAUS: Kausikorttikaupassa voit halutessasi ostaa uudet kortit eri paikoille. Muista muutoksista ja kysymyksistä voit olla yhteydessä joukkueen toimistoon.